Beoordelingen van Cafetaria 't Hoekje Nijkerk

Recente recensies

4.0
Benschop
11 juni 2021

Jammer dat er geen sla op zat.

Cornelissen
11 juni 2021

Vraag om harder gebakken, en krijg slappe patat.

Lisa
9 juni 2021

Snelle bezorging, geweldige bezorger en lekker eten

Joost Vastenburg
5 juni 2021

tt lekker

Anoniem
1 juni 2021

Heerlijke friet en snacks, goed gebakken en warm en snel geleverd, top!

Pauline nagtegaal
27 mei 2021

De uitsmijter was heerlijk, echt een aanrader om vaker te bestellen

GvV
24 mei 2021

Mooi op tijd de bestelling geleverd. Helaas ontbrak er 1 onderdeel. Advies is om de bestelling door 2 verschillende personen te laten controleren.

Spierenburg
24 mei 2021

De bestelling was keurig op En het was allemaal nog heerlijk warm Ook de kwaliteit was perfect

Doppenberg
24 mei 2021

Wij kunnen geen verbeterpunten verzinnen. Uitstekend cafetaria met goed personeel.

Jeffrey
24 mei 2021

Saus apart in kleine bakjes, niet in verhouding met de hoeveelheid friet. Friet Amerika met erg droog vlees, enkel friet met pulled pork en Klein bakje BBQ saus, geen koolsalade o.i.d. Bezorging goed, alleen 40 minuten eerder dan per e-mail aangegeven.

Rene Bruins
23 mei 2021
Marie
21 mei 2021
...
20 mei 2021
D.W
14 mei 2021
Rudi
4 mei 2021

Bij de keuze van het tijdstip koos ik om 17.30 voor "zo snel mogelijk". Ik kon ook kiezen voor 18.15. Uiteindelijk werd het 18.35. Jammer

Prins
1 mei 2021
Ingrid
30 april 2021
Wijnand
28 april 2021

Niet heet en te laat bezorgd.

Van den Berg
27 april 2021

Prima eten netjes bezorgd alleen wat vreemd is 0,10 euro voor een plastictasje betalen als het in een papierentas geleverd wordt?

Leusink
26 april 2021

Eten was koud doordat er een verkeerd nummer op de bon was geschreven en de bezorger het niet kon vinden daardoor. Ook klopte de bestelling niet!

Ingrid
21 april 2021
Koelewijn
20 april 2021

Goede kwaliteit, goed warm afgeleverd en goed verpakt (alle sauzen in aparte bakjes).

New York Pizza Nijkerk
6 april 2021

Dankjewel!

Gert
3 april 2021

Goede service. En heerlijk eten.

04962YIR
26 maart 2021

1 uur en 45 minuten wachten op je eten en dan is het niet eens heet.... Als je de drukte niet aankunt neem dan minder bestellingen aan of vermeld vooraf de tijden op de website. Vet is aan vervanging toe en dat proef je. Echt jammer want dit was vroeger de beste cafetaria van Nijkerk. Bezorger was overigens wel heel vriendelijk.

Marian
20 maart 2021

Snel bezorgd en heerlijk gegeten..super tevreden 😋

Vera
20 maart 2021

Eten was nog lauw, was erg jammer

Joram
8 maart 2021

Prima service en snacks warm geleverd. Saus in bakjes apart erg fijn! 👍 Bezorging duurde wel langer dan beloofd werd.

R. van Goor
6 februari 2021

Bezorging was een half uur later dan aangevraagd. Hierover is niet gecommuniceerd. De kroket was geplet en verpulverd. Niet eetbaar meer.

Vincent
6 februari 2021

- Bezorging was 35 minuten te laat. - Friet was slap. - Stoofvlees zat weinig smaak aan. - Frikandel XL was wel lekker. Kleine tip: De friet zelf zat in papieren zakken, wat goed is. Maar wanneer je een warm product bezorgt is het niet handig om deze friet in papieren zakken dan weer in een afgesloten plastic zak te stoppen, waardoor de friet alsnog nat en slap wordt.

Vos
5 februari 2021

Bezorging was ruim voor de aangegeven tijd

Nathalie
3 februari 2021

Goed geregeld, snelle bezorging en goed warm. Het sundae ijsje werd goedgekeurd door mijn dochter!

Mario
1 februari 2021
Merel
29 januari 2021

snacks koud Patat kleffe bende

Onbekend
23 januari 2021

Patat was slap, het eten was helaas niet heet meer.

Anneke Bloemendal
22 januari 2021

Goede site, veel keus en vlotte bezorging door vriendelijke medewerker! Grote portie met heerlijke saté, friet, slaatje en saus!

bunt
17 januari 2021
Rene
16 januari 2021
Theo Vedder
9 januari 2021

Alles gewoon super geregeld. Heb vanavond heerlijk gegeten👌🏼

Anoniem
6 januari 2021
Julia
2 januari 2020

Goed: -lage bezorgkosten -communicatie (mail bevestiging bestelling, mail bezorgtijd) - beleefde bezorger - bestelling was goed op temperatuur en goed verpakt. Suggesties ter verbetering: - ik kon om 16.45 kiezen voor 'zo snel mogelijk' of 17.30 of later. Wij hadden trek, dus gekozen voor 'zo snel mogelijk'. Krijgen we de mail dat bezorgtijd 18.05 is. Dat was een teleurstelling. - Uiteindelijke bezorgtijd was 18.15. We zaten er echt op te wachten met drie jonge kids, dus ook dit was niet fijn. -> Kortom, beloof niet meer dan je waar kan maken. - Kroketten en bitterballen vonden wij te bleek.

Dennis Oertel
1 januari 2020

Was verbaasd over de kwaliteit, erg goed

Meerveld
31 december 2020

Makkelijk bestellen en op tijd klaar goede service.

John
31 december 2020

De vorige bestelling was 2 keer afgeschreven van mijn bankrekening en werd daar de hun op gewezen, afspraak was dat het teruggestort zou worden. Diverse keren gebeld maar wordt niet teruggebeld. Proberen om mijn bestelling dan tel door gegeven en zou het verrekend worden, dat kon niet. Kortom onbetrouwbaar en totaal klant onvriendelijk,uiteraard 26,00 weg. Dankje wel, daar ben je ruim 20 jaar klant. Zielig

Veldhuizen
30 december 2020

Weinig satesaus in verhouding met de fritessaus bij de friet. Ham-kaas soufflé besteld met pindasaus maar die kwam zonder saus. Patat redelijk bleek en slap

Visser
29 december 2020

Heeel slecht!!!! Ik bestel om tien voor half 5 eten.. zet dit op zsm.. om half 6 nog geen eten.. toen maar gebeld, kregen we te horen dat het nog steeds niet klaar was. Is het pas om tien over 6 bezorgd.. .. der kon met moeite sorry vanaf!! Echt een slechte zaak!! Was de eerste maar ook zeker de laatste keer dat ik hier bestel!!

Pauline Nagtegaal
29 december 2020

Miste de saus over de patat, dit had ik met het bestellen aangevinkt

DW
24 december 2020

Kwaliteit altijd goed en bezorging netjes op tijd

Priscilla
22 december 2020

eten was lauw bijna koud toen het aankwam vind ik wel erg jammer

Gerards
19 december 2020

Alles goed

Vera hoekstra
19 december 2020

Leek net op de bezorger het tasje had laten vallen, alles was kapot de bakjes en alle saus lag er overal uit. Bakje pindasaus was open, echt balen. Aan de sausen hebben we niks aan gehad. Op de sausen na was de rest lekker zoals altijd.

Cisca
18 december 2020

Eten kwam precies op de afgesproken tijd en smaakte heerlijk!

Femke
17 december 2020

Prima verder, jammer dat er geen zout op de patatjes zat, graag zou ik ook de berenklauw menu graag zien op jullie site :)

Stevie heek
16 december 2020

Was heerlijk en goed geregeld

A.Doppenberg
13 december 2020

Hallo, lekker makkelijk online bestelling gedaan en netjes op tijd gebracht, zoals voorheen. Alles lekker warm en goed ingepakt zelfs het ijs mmmm. Tot de volgende keer Alex en medewerkers, top.

Kas
27 november 2020

Broodje warm vlees was heerlijk. Lekker veel champignons.

Rene
26 november 2020

Bijna een Half uur later dan afgesproken, dat kan die jongen op zijn bezorg fiets ook weinig aan doen, maar ondanks de warmte box is het toch op het randje, misschien toch met jullie update op mijn email even aangeven dat het later wordt of beter de besteltijden coördineren. D a n blijft allvior iedereen goed op temperatuur, is wel zo lekker

Guido
16 november 2020

Perfect, zoals altijd. Beste cafetaria van Nijkerk. Bezorgd binnen 5 minuten van de aangegeven tijd.

Flikweert
12 november 2020

Leuke bezorgster! :)

Henk
8 november 2020

Kwaliteit prima. Bestelling 15 minuten later dan het tijdstip wat in de mail bevestigd was.

J Spanjer
3 november 2020

de kroket was helemaal geexplodeerd en er zat geen salpicon meer in. Rest was wel goed. Jammer.

Debbie
1 november 2020

Het was prima, zoals altijd

Danny
21 oktober 2020

Prima, patat was wat aan de koude kant

Miriam
10 oktober 2020
Pauline nagtegaal
8 oktober 2020

bij bestelling aangegeven dat de patat zacht gebakken moest zijn, echter bleek dat de patat meerdendeel te hard te zijn.

Ger
11 september 2020

Snel en lekker warm geleverd .

Doppenberg
6 september 2020

Alles netjes en op tijd afgeleverd. Petje af voor bezorgers die toch door weer en wind moeten bezorgen 👍

Klaas
14 augustus 2020

Correcte levering en prima kwaliteit.

Bouma
12 augustus 2020

Bestelling online gedaan en laten bezorgen op csmperpark. Via de mail ontvang je status van de bestelling. Bleef je goed op de hoogte. En het eten was heerlijk en hebben ervan genoten!

Barbara
30 juli 2020

Sausbakje en eten met saus lagen op z’n kant waardoor er meer saus in de zak zat dan in de bakjes. De satesaus is hier altijd super lekker!!! Ben het nog niet lekkerder tegengekomen in Nijkerk. Wel jammer dat ze nog steeds eur 0,25 voor een jDeal transactie rekenen terwijl dit per wet (PSDII) verboden is.

A. Kruithof
27 juni 2020

Niks mis mee.

Dinie
20 juni 2020
Louise
14 juni 2020

Eten was prima. Sommige Snacks waren erg droog en lauw, niet helemaal warm meer. Droge zal wel door de combi van saus en temperatuur komen denk ik.. Patat was wel erg lekker en op goed temperatuur. Qua bezorging zijn er wel wat verbeterpunten. Snacks met saus waren helemaal in elkaar verfrommeld als er iets op had gestaan. Patat met saus lag ook door het zakje heen. Duurde wat langer maar dat is nog wel te begrijpen gezien de huidige thuisbezorg drukte!

Wout van Middendorp
11 juni 2020

Uitstekende kwaliteit en correcte bezorging op het afgesproken tijdstip. Ga zo door !

Ed
8 juni 2020

De friet is op zich goed, waar ik me wel weer steeds over verbaas is de plastic tas die gebruikt wordt. Mijn patat is na de bezorging best wel vochtig geworden en zompig. Met een papieren tasje gebeurd dat niet. Er is wel een optie om extra doorgebakken, maar daar is tot nu toe nooit gehoor aan gebracht. Ook is de hoeveelheid pindasaus bij een patat oorlog wel bar weinig in vergelijking met de mayo...

Babs
7 juni 2020

Normaal altijd heerlijk eten! Maar nu deze ene keer was het eten niet warm genoeg. Niet gebeld met de zaak dus ze konden het niet aanpassen (we hadden trek). De saté saus hier is de lekkerste van Nijkerk.

Henk
3 juni 2020

Kwart voor 6 besteld en om 8 u geleverd ! Duurt veel te lang ! communicatie kan gewoon beter dan weet je waar je aan toe bent het eten is verder van prima kwaliteit

Blom-Dijkstra
3 juni 2020

Eten smaakte goed alleen wel erg lang wachten bezorging!

Petra
2 juni 2020

Het eten was goed maar de bezorging duurde veel te lang dus besloten om na 1 uur het toch maar op te halen. Het was wel 2 de pinksterdag

Yvonne van Middendorp
23 mei 2020

Uitstekend, ga zo door !!

Dhr. Luitjes
20 mei 2020

De bestel ophaaltijd was 20:30 . Super dat er tegen 20:30 gebakken is . ( niet meteen bij bestelling ) Kon de patat en snack warm meenemen . Prima .

Rene
17 mei 2020
van Middendorp
11 mei 2020

De bezorgster was bijna een half uur te vroeg (reden onbekend) en de kwaliteit van het eten was een stuk minder dan de vorige keer. Jammer.

Michelle
6 mei 2020

Eten was lauw tot koud

Wout van Middendorp
4 mei 2020

Vriendelijke en correcte bezorging. De gekozen producten waren van een perfecte kwaliteit. Volgens ons kon/kan het niet beter. Ga zo door.

Arjan
4 mei 2020

Netjes optijd geleverd, alles compleet en lekker gegeten.

Gerard
30 april 2020

Kwaliteit en smaak goed echter nadat ik gebeld was of bestelling kwartier eerder mocht toch op afgesproken tijd geleverd. Daardoor niet alles meer echt warm.

Michiel
29 april 2020
Nicolas
29 april 2020

Top bedrijf echt! Vertrouwbaar en altijd lekker

Henk Koster
26 april 2020

Prima op tijd bezorgt

Anoniem
24 april 2020

Super snel bezorgd! En lekker

De Haan
23 april 2020
Anoniem
21 april 2020

Perfect! Goed warm, heerlijk eten. Echt een aanrader om bij deze zaak te bestellen. Leuk en vriendelijk personeel en heerlijk eten! Wij komen hier zeker weer.

W de haan
20 april 2020

Echt super. Op tijd geleverd. En wat we besteld hadden was goed. Iedereen vond het lekker.

Elza Bakker
20 april 2020

Bij de eerste bestelling gaf het systeem aan dat de betaling niet goed was gegaan. De tweede keer ging de betaling wel goed. Maar helaas werd er wel 2 keer afgeschreven. Meteen gebeld, het zou geregeld worden. Dat is dus nog steeds niet gebeurd.

Alijda
20 april 2020

Héérlijk

Motshagen
18 april 2020

Netjes op tijd en keurig nette bezorger. Erg lekker was het ook

Wallbrink
11 april 2020

Mooi op tijd bezorgd. Was heerlijk. Ik zal andere het ook zeker aanraden

Ger
10 april 2020

Goede kwaliteit, snel gebracht dus nog lekker warm. Keep up the good work!

Kim
10 april 2020

Patat was goed. Te weinig saus en ontzettend waterige satesaus. Broodje hamburger was ontzettend klef en de shoarmarol was bijna niet gevuld. Normaal bestellen we bij een andere snackbar en daar is die veel gevulder.

Linda
5 april 2020

Prima geregeld

Henk en Bea
4 april 2020

Erg jammer dat de kip niet pikant was en het bakje 80% gevuld was met patat dus erg weinig vlees en groente, ook de kroket was niet goed gebakken te zacht viel uit elkaar.

Anouk
27 maart 2020

Het eten was van goede kwaliteit. Tevens was de bezorgster vriendelijk en hield rekening met de 1,5 meter afstand, de tas stond voor de deur waar ik het eten uit kon pakken, toen ik de deur dicht deed pakte de bezorgster pas de tas terug. Erg netjes!

Jan Van Kesteren
26 maart 2020

Goed geholpen

Vera
8 maart 2020

Ik misten een AA bij mijn bezorging, er word wel vaker drinken vergeten al 2 keer gehad bij een mijn milkshake. gelukkig kwam er een andere bezorger me vergeten AA brengen en hoefde ik niet weer te bellen. Mijn sate kroket zat helemaal plat gedrukt in het plasic bakje met me bami schijf er boven op, de combinatie was niet lekker, het kindermenu lag ook helemaal door elkaar en het was een natte boel. Volgende keer beter!

Nicolas
28 februari 2020
Rene
4 januari 2020
Jens
3 januari 2020

- Bezorging was prima, e.g. op tijd en vriendelijk. - Patat, kip nuggets en frikandel waren ok. - Bitterballen waren zacht en half uit elkaar gevallen. - Saterollen waren aan een kant zacht. - Shoarmarol was ook aan een kant zacht. Geen idee of het bereiden of bezorgen er voor heeft gezorgd dat een aantal snacks zacht waren geworden, maar het was niet zoals het normaal gesproken hoort te zijn. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

Kroket
2 januari 2020

Was lekker.

alex
16 december 2019

vind het wel jammer dat er bij afreken via ideal ineens 25 cent bij komt voor gebruik ideal (kan niet meer anders)en ook nog eens 10 cent voor plastic tasje, dat laatste mag van mij ook papier zijn hoor (liever zelfs)

S. de Heus
6 december 2019

Hier al vaker wat besteld, en eigenlijk tot nu toe weinig problemen. Wel eten wij meestal pas om 19:00 uur waardoor de drukte voorbij is en de bezorging eigenlijk altijd op tijd is. Ook deze keer netjes op tijd zelfs iets eerder als verwacht. Bezorger (Jochem) is netjes en beleefd. Top service !

Rene Bruins
1 december 2019
Cisca
11 november 2019

We hadden een hele groep kinderen te eten voor Sint Maarten en vooraf via messenger snel en duidelijk contact gehad. Uiteindelijke bestelling ging makkelijk en exact op afgesproken tijdstip afgeleverd.

cc
7 november 2019
Majoor
3 november 2019

Heb 45min moeten wachten

cc
31 oktober 2019
cc
22 oktober 2019
Rene
13 oktober 2019
de Heus
12 oktober 2019

Mooi op tijd en lekker gegeten 👍🏻

Natasja
12 oktober 2019

Jammer dat we om 16.59 uur bestellen voor de bezorg van 18.15 uur, en dat je dan gelijk een bericht ontvangt dat de bezorging om 18.20 uur wordt. (een "overleg-telefoontje" is klantvriendelijker, we bestellen op tijd vanwege verplichtingen) Werkelijke bezorgtijd is 18.25 uur. Kwaliteit is zoals we gewend zijn bij jullie. Super !!!

bi
20 september 2019
bi
16 september 2019
Natasja
15 september 2019

De bestelde soep was omgevallen in de zak, waardoor de bekers voor de helft leeg waren.

Hdm
14 september 2019

Genoeg keus en altijd goed te eten!

Rene Bruins
14 september 2019
Barbara
26 augustus 2019

Erg lekker en snel geleverd! Stoofvlees is ook een aanrader.

Danique
26 augustus 2019

Goede service. Top openingstijden. Lekker eten

Bert
24 augustus 2019

Uw klant gebruikt een vals email adres. Gelieve geen bestellingen meer aan te nemen via albert2@gmail.com en uw klant erop te wijzen dat hij zijn correct email adres dient te gebruiken. U kan een email verificatie uitvoeren om dit in de toekomst te vermijden !!!

Dusschoten
21 augustus 2019

Het eten was veel te zout

Carolien
19 augustus 2019

Netjes op tijd, en super lekker eten!

piet
13 augustus 2019

alles was goed en lekker

piet
9 augustus 2019

was goed en warm. alleen de pinda saus had iets meer mogen wezen. Maar veder was alles goed.

anita mensink
4 augustus 2019

Prima!!

M Suijk
2 augustus 2019

Prima in orde.

Barbara
30 juli 2019

zeer lekkere friet en snacks, vriendelijke mensen, snelle bezorging

Rene
25 juli 2019
Jansen
8 juli 2019

De bezorger had geen geld bij zich en de kip was taai en de frikandellen hadden te lang in het gezeten beetje jammer weer weer niet of we nog wel weet keer bestellen want er is altijd wel wat bij hun

Danny
6 juli 2019

Ruim van tevoren besteld, bijna 20 minuten te laat geleverd.

W—
28 juni 2019

Patat smaakt niet lekker. Frisdrank vergeten, saus vergeten. Bezorger belt zijn baas wordt gewoon niet opgenomen. Laatste keer!

Bouwmeester
5 juni 2019
vd Berg
3 juni 2019
Onbekend
2 juni 2019

Was super lekker van ons een 10 bezorger was op tijd. Al het eten was nog warm.

Maarten
1 juni 2019
Edwin
31 mei 2019

Echt slecht had twee dobben kroketten besteld maar die zagen eruit alsof ze zelf hier heen zijn komen lopen patat was al bijna koud de kipnuggets waren klef en nat en bikna koud overal slecht

Van Amstel
26 mei 2019

Prima service en goede kwaliteit!

Marjan
5 mei 2019

Fijn om via de website te bestellen en bezorgen. Bezorging is keurig en wordt goed aangegeven met tijdstip, en eten was lekker warm en lekker..erg tevreden

Bogert
22 april 2019

Het lijkt wel of de gehele bestelling er gewoon ingegooid was. Doos met extra broodje warm vlees lag onder in de plastic tas. De grote frikandel speciaal was uit de zak geschoven en lag op het warm vlees. Wat een bende en schandalig als je voor ong 27,00 euro besteld. Slechter afleveren.kam gewoon.niwt

p nagtegaal
4 april 2019

saus en de patat lag meer naast het bakje dan in het bakje. Hamburger was niet lekker. De eerste bezorger was neet erg vriendelijk meer chagarijnig. Douwde de bestelling in mijn handen en ging er vandoor

Wesley
1 april 2019
Maaike
31 maart 2019

De bestelling was een half uur te laat en koud

Albert Lee
30 maart 2019

i never ordered there. email theft/abuse

Marja
22 maart 2019

We hadden een bestelling gedaan met bezorgtijd 17.30..Onze bestelling was keurig op tijd (en lekker warm) Erg tevreden!

gerards
21 maart 2019

Goed Lekker en snel .. Geen opmerkingen alles was perfect.

Max
20 maart 2019
Gastouder de Regenboog
12 maart 2019

We hebben gesmuld met elkaar van overheerlijke patat met frikandellen. Het was lekker warm en goed verpakt!

esther
7 maart 2019

het eten was perfect zoals atlijd ik ben zeer tevreden.

H van Doornik
17 februari 2019

Lange wachttijd.

Tim Nijhoff
17 februari 2019

Soep en de patat waren niet lekker frikandel zat rare smaak aan heb meteen weggegooid zijn we niet van jullie gewent

willem
14 februari 2019

prima service, voor de bezorgers zou een scooter beter zijn.

Tim
12 februari 2019
Remy
31 januari 2019
Edwin
23 januari 2019

Was gewoon top en genieten! We werden keurig op de hoogte gehouden m.b.t. levering. En het was nog kraakvers ook. Heerlijk

Anoniem
16 januari 2019

Niets op aan te merken. Goede kwaliteit, eten bij levering goed op temperatuur, geen slappe patat... Helemaal prima.

Anoniem
7 januari 2019

Bezorging was prima binnen de tijd . Verder eten niet erg hoge kwaliteit , broodje warm vlees was naar mijn mening geen broodje warm vlees maar stukjes aan gebrand hard vlees erg smerig . De patat was slap en de saus waar je voor betaald was erg karig. Kortom niet voor herhaling vatbaar

willem
5 januari 2019

eten was goed wel beetje afgekoeld, maar ja dat kan gebeuren als de bezorger ook nog een heel stuk moet fietsen. waarom geen scooters?

Tim
19 december 2018

Was niet echt heel lekker harde patat en bakje was kapot en te weinig saus voor een catamaran

Tim
5 december 2018
Wesley
3 december 2018
Willemijn
28 november 2018

Eten was erg koud. Kregen e-mail dat om 19.08 de bezorger onderweg was en om 19.22 ps het eten hier. Terwijl we op 5 minuten fietsafstand wonen. Jammer! Hierdoor het eten niet opgegeten.

Jonah
18 november 2018

We misten een bakje satesaus, broodjes voor kroket en de patat was heel slap en niet lekker! Uiteindelijk ik opgebeld gingen jullie ontkennen dat jullie een thuisbezorg service hadden en jullie hingen gelijk op.. Slechte zaak die niet met klanten om kan gaan en niet de bestelling goed doorneemt. .

Nijhoff
13 november 2018
Nijhott
25 oktober 2018

Patat was veeel te doorbakken graag volgendekeer niet meer doen

Remco
16 oktober 2018

Bezorging precies op tijd. Zeer netjes. Ook goede patat en grote porties in een familiezak.

Nijhoff
14 oktober 2018
p nagtegaal
26 september 2018

werd 20 min later bezorgd dan de tijd dat ik doorkreeg, wanneer het bezorgd zou worden. Het eten is verder van goede kwaliteit

Tim
24 augustus 2018

Het was niet te eten de soep was te dik je lepel stond recht overheid in je kom de karbonade was veel te droog en catamaran was een frikandel vergeten en saus was ook heel weinig daar betaal je zoveel geld voor voor troep wat bniet te eten is voor ons geen hoekje meer

Nick
16 augustus 2018

aardige bezorger en lekker eten

Bart
11 augustus 2018
Guido
7 augustus 2018

Ik heb nu al een paar keer besteld hier, en telkens weer is het helemaal top! Lekkere en originele snacks, telkens eerder bezorgd dan aangegeven. Helemaal super! Broodje pulled pork is een echte aanrader!

Van poolen
6 augustus 2018

De zak patat lag onderin de tas met nog snacks erboven en de zak was dicht met als gevolg slappe patat. Tip: zak open laten en in aparte tas .

Bep jansen
20 juli 2018

Teveel saus over de berenklauw en berenklauw was koud

Jansen
18 juli 2018

De patat was heel koud en slap en de soep was lauw hopelijk doen jullie er iets mee anders raak je trouwe klant kwijt

Klaasje
10 juli 2018

De babi pangang was lekker maar mocht iets meer zijn in verhouding tot de friet. Voor de rest was het warm en smaakte het goed.

Bep Jansen
7 juli 2018
Anoniem
5 juli 2018

L.s. Onze zin en trek in frites werd ernstig verstoord toen de bezorgster de tas met de bestelling kwam afleveren... Alles lag door elkaar... Alles zat, maar dan ook echt alles, zat onder de satésaus. Alleen het bakje satésaus niet, die was helemaal schoon! De frikandellen zonder en speciaal konden we niet onderscheiden doordat ze allebei evenveel uitjes, curry en mayonaise hadden, die met een inkeping was denk ik de echte. Aangezien we niet voor niets 1 frikandel zonder hadden besteld voor iemand die geen saus lust, had hij géén frikandel. Zo waren er ook nog een aantal gerechten helemaal doordrenkt door de satésaus. Helaas heb ik gisteren niet gelijk aan de bel kunnen trekken omdat de bestelling ook nog te laat was en ik een afspraak in Amersfoort had en geen tijd had om te wachten op een eventuele nieuwe bestelling. Al met al zo zonde, we hebben gelukkig betere ervaringen met deze snackbar. Toch zullen we voorlopig geen bestellingen laten bezorgen, we halen het wel als

bianca
29 juni 2018

was goed en op tyd

bianca
22 juni 2018

netjes op tyd en het was weer goed

Jansen
22 juni 2018

Hij was te laat onze friet en snacks waren al erg afgekoeld hij kon adres niet vinden niet eens gebeld van waar moet ik wezen echt slordig

Hans
20 juni 2018

Snelle bezorging, lekkere patat en snacks!

John vd bogert
19 juni 2018

De frikandel was erg taai en koud. De bitterballen van de 9 6 stuk en er waren er zelf helemaal platgedrukt. Bij broodje warm vlees was alles eraf en zat aan de zijkant van het bakje. Patat koud. Van de bal gehakt met saté saus zat deze aan het papierenzakje Kortom denk ik dat de tas gevallen is en dan gewoon uitleveren. Erg ontevredenheid. En niet te eten

bianca
19 juni 2018

Alles was perfect en de bezorging was snel

Fam loozenoord
13 juni 2018

Het was er zelfs eerder dan er werd gezegt

MM
10 juni 2018

Eten werd keurig op tijd geleverd en smaakte heerlijk!

Erna
13 mei 2018

Makkelijk online besteld. Kregen tijdsindicatie gemaild. Netjes op tijd en per fiets bezorgd op de camping. Helemaal top. Eten was nog goed warm en prima te eten! Bedankt voor de service

vera
5 mei 2018

super vriendelijk en wat een goede snackbar.. Dit word ons vaste snackbar, echt een aanrader

Nijhiff
4 mei 2018

Helaas zat er over mijn pikantocatarmaran satesaus ipv speciaal curry gebeld en heb een nieuwe gehad super goed opgelost en foutje is menselijk?

Bosch
28 april 2018

slecht , 1: de sate saus wat in een bakje zat was open en is door het hele zakje gegaan. 2: de frikandellen speciaal lagen scheef waardoor de saus in het zakje zat en niet op de frikandellen. 3: jullie waren de mayonese vergeten bij de sate menu.

Tim
27 april 2018

Was weer over heerlijk

Tim
21 april 2018

Loempia waren erg snotterig en mayonaise op de slaatje was vergeten terwijl we het wel besteld en betaald hebben

Manon
19 april 2018

Eerder nooit klachten, nu al 3x op een rij iets mis met de bestelling of bezorging. Bij melden van klacht krijg je de vraag of je later terug kan bellen, en later krijg je te horen dat je terug gebeld wordt wat niet het geval is. Heel jammer want ondanks dat we altijd erg tevreden waren gaan we toch de volgende keer ergens anders bestellen.

Tim
11 april 2018

Patat was heel erg zout en frikandellen waren niet helemaal gaar beetje jammer normaal altijd heel goed

Tim
5 april 2018

Pulled pork was erg droog zat geen saus op en wat minder zout op de patat zou welkom zijn de volgendekeer

pauline nagtegaal
29 maart 2018

super lekker eten en goed warm!

Manon
24 maart 2018

Was weer heerlijk en snel geleverd!

Manon
17 maart 2018

Normaal gesproken altijd heerlijk en niks te klagen, maar nu waren de patatjes slap en de frikandel lauw

dierenkliniek de arker
16 maart 2018

schoon, professioneel, vriendelijk en behulpzaam vers eten ,smakelijk

Gerwin
16 maart 2018

Erg lekker en snel!!

Ed
9 maart 2018

Goeie kwaliteit en lekker warm

Marcel Waalkens
27 februari 2018

tonight i'll be a naughty girl. wederom is het culinair hoogstandje goed te tjappen. een meisje van 10 kan hier vreten als een echte o.g. aight!

Nijhoff
27 februari 2018

Menu bakje was kapot de zat vanalles in de tas beetje jammer let de volgendekeer daarop alstublieft de bezorging was perfect en mooi optijd

Nijhoff
19 februari 2018

Patat was te hard gebakken cheeseburger bestel wel graag volgende keer kaas op

jaj
17 februari 2018
Bep Jansen
17 februari 2018

Was perfect en mooi optijd en zeer lekker

Manon
15 februari 2018

Helaas was de karbonade deze keer droog en taai, voor de rest was alles heerlijk en de bezorging is altijd goed!

Fam loozenoord
12 februari 2018

Was heerlijk

Martijn
3 februari 2018

Goede kwaliteit en vriendelijk personeel!

Margriet Wilgenburg
3 februari 2018

Snel bezorgd en vriendelijk personeel

Kurt Douze
14 januari 2018
Jelle
7 januari 2018

De patat was prima. Jammer dat de Pikantomaran weinig saté saus had voor de pikanto’s en dat de pikanto’s waren ingesneden.

Bart
5 januari 2018
Kas
24 december 2017

Super snel. Goed warm en lekker doorgebakken patat. Dit gaan wij Baker doen?

Familie Bouw
23 december 2017

Makkelijk te bestellen, correcte levering van de bestelling. Precies op tijd klaar !!! Bedankt

Manon
18 december 2017
Anoniem
16 december 2017

Was zeer smakelijk Zeker een aanrader

Bouw
21 oktober 2017

Prima service, op tijd de bestelling klaar.

vera
23 september 2017

een plus puntje, als jullie gaan bezorgen ?

Tommy
22 september 2017

Super snackbar. Altijd vriendelijk, lekker druk en lekker eten.

Luis
8 september 2017

Prima