Avaliações de Cafetaria 't Hoekje Nijkerk

Avaliações recentes

4.0
A.Golverdingen
24 setembro 2022

Eten was goed en werd snel bezorgd

Eef v. Veldhuisen
22 setembro 2022

Het eten was bijna koud,wat heel jammer was,normaal zijn we heel tevreden.👍🏻

Jolanda
13 setembro 2022
René
5 setembro 2022

Heerlijk eten en bezorging was ruim eerder op tijd, prima

P
30 agosto 2022

Viel echt tegen patat slap catamaran meer saus als patat broodje warm vlees zat geen smaak aan. Nee we hebben beter eten gehad van hier.

M
30 agosto 2022

Het was super. We hebben heerlijk gegeten.

Arnold Van loopik
23 agosto 2022

Was weer top!

Lammertina Klein Obbink
21 agosto 2022

Heerlijke patat!

j
20 agosto 2022

Heerlijk! Goed gebakken & goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Gert
18 agosto 2022

Eten was geweldig, alleen de curry was tyfus zuur

Peter van Leeuwen
18 agosto 2022

Eten is altijd lekker. Snacks vanuit eigen keuken (soep/kip) en alles (meestal)super snel bezorgd.

Gijs
31 julho 2022
Corne
20 julho 2022

Vriendelijke bezorgers. Het eten was nog lekker warm.

Anoniempje 79
6 julho 2022

Was dit keer netjes bezorgd weer, netjes en niks geplet! 👍 Bovendien vriendelijke bezorger! Top.

Jolanda
1 julho 2022
Bep
30 junho 2022

Echt super netjes verpakt!! En echt goed warm en heerlijk Zeer tevreden!!!

Loef
23 junho 2022

Mooi op tijd en vriendelijke bezorging.

Sm
22 junho 2022
Spanjaard
13 junho 2022

Altijd top service En vooral vriendelijkheid Top

Bannink
10 junho 2022

Heerlijke friet ! En vriendelijke bezorging ! Echt top !

R.W h
7 junho 2022
René
26 maio 2022

Op zich is het eten prima, duurde wel lang voor het bezorgd werd en merkte dat de patat lauw was, jammer

Fam timmer
21 maio 2022
Nijkerk
13 maio 2022

Te prijzig. Levering te laat

Corne
28 abril 2022

Vriendelijke bezorger, en het eten was weer erg lekker.

Sandra
23 abril 2022
Worst
23 abril 2022

Het eten was lekker en ruim op tijd het enige minpuntje is dat er geen satésaus bij de grote patat zat terwijl het wel besteld was en op de bon stond, maar we hebben het overleefd!😉

Kim
20 abril 2022
De lange
19 abril 2022

Altijd goed

Denise
16 abril 2022

Supersonisch snel bezorgd, dank!

Corne
11 abril 2022

Erg vriendelijke bezorger.

René Pfaff
10 abril 2022

Normaal zijn wij gewend en bekend dat bij het hoekje grote schnitzels worden geleverd, valt op dat de prijzen zijn gestegen en het vlees bijna is gehalveerd, jammer

Gijs
7 abril 2022

Snelle bezorging en alles nog lekker warm!

CJ Soenveld
2 abril 2022

Super gedaan, fijn dat ik kon bestellen met een kinderfeestje

Maaike
30 março 2022

Patat was erg lekker en prima bezorgd!

IJsendorn
17 março 2022

Patat was goed heet, maar niet helemaal gaar binnenin. Bezorgster kon het niet vinden en heeft ondanks de (volgens mij duidelijke) beschrijving toch bij de verkeerde aangebeld. Maar we hebben daarna wel goed kunnen eten.

Jolanda
17 março 2022

Op tijd klaar.. en aardig personeel. En het eten was goed.

Corne
17 março 2022

Heerlijk gegeten het was allemaal nog erg warm. De bezorging is altijd vriendelijk.

René Bruins
11 março 2022
René Pfaff
9 março 2022

Prima op tijd , was gewoon weer heerlijk

Niels
24 fevereiro 2022

Top zaak, goede frietpatat en snel bezorgd

B jo
24 fevereiro 2022

Makkelijk besteld, goede kwaliteit, klaar volgens afspraak en vriendelijk personeel.

René
22 fevereiro 2022

Ik was erg laat met bestellen, de concurrent was al niet meer bereikbaar maar t hoekje wel en bezorgde razendsnel heerlijke schnitzels ,mijn dank.

H. Aalbers
20 fevereiro 2022

Van tevoren online bestellen was fijn omdat je een afhaaltijdstip kunt kiezen. Maar het heeft vervolgens weinig zin als je in de snackbar nog 10 minuten staat te wachten.

Eef
19 fevereiro 2022
feike
19 fevereiro 2022

Slecht gefrituurde kroket, viel uit elkaar.

Denise
18 fevereiro 2022

Door weer en wind, bedankt!

Elise
13 fevereiro 2022

Lekker eten, maar wat laat bezorgd.

jasper jansen
5 fevereiro 2022

Bedankt voor het gratis extra eten

Loozenoord
17 janeiro 2022

Super eten was heerlijk en reageerde gelijk op een opmerking

Jur
8 janeiro 2022
Eef v.Veldhuisen
8 janeiro 2022
Monique Docter
2 janeiro 2021

De patat met warm vlees was heerlijk. Maar o, wat een ramp was de bezorging. Eten zou om 18.25 uur ongeveer gebracht worden. Om 18.35 uur gebeld of het wel goed was gegaan met de bestelling. Het eten was onderweg. Om 18.50 weer gebeld. Toen bleek mijn bonnetje gevonden te zijn en zat het eten in de pan. Beetje jammer. En opgegeven dat wij een lastig adres hebben en dat we precies tegenover een benzinestation wonen. Blijkt de bezorger toch naar de verkeerde straat gereden. Lastig in een nieuwbouwwijk, maar wel jammer als het het nog expliciet bij de opmerkingen noteert. Maar nogmaals, het eten was prima. Wat dat betreft het wachten waard, alhoewel bijna een uur te laat.

Vuik
1 janeiro 2021

Het eten was koud.

van Mil
1 janeiro 2021

Het eten was lekker, hadden een burger, loempia en hete kip salade. Bezorging slecht, belde na een half uur dat het bezorgd had moeten worden. Kregen als antwoord ja over een kwartier wordt het gemaakt daarna bezorgd. We hebben dus echt bijna 2 uur op ons eten gewacht. Erg jammer, niks ter compensatie.

Maria Horst
15 dezembro 2021

De patat was erg zout. Dit zijn we niet gewend. Was bijna niet te eten.

Anton Schoonderbeek
11 dezembro 2021

De frikadellen waren niet warm maar erg lauw. Dat hoort echt niet zoete zijn naar mijn mening. Te lang onderweg wellicht met de bezorger ? Voor mij een reden om niet meer te laten bezorgen

Cees
11 dezembro 2021

Verwachte bezorgtijd 1 uur, prima kan gebeuren. Maar dat er vervolgens na anderhalf uur nog steeds niks is zonder bericht vind ik slordig.

Sander van den berg
10 dezembro 2021

Vandaag om 16.50 besteld met zo spoedig mogelijk bezorgen. We kregen een mailtje terug dat de verwachte bezorgtijd 17.55 was. Echter kregen we pas rond 18.15 een mailtje dat de bezorger onderweg was en om 18.30 was de bezorger er met het eten. De patat was al aan de lauwe kant, de snacks waren gelukkig nog wel warm. Helaas is dit niet de eerste keer dat het zo lang duurt.

Kim
3 dezembro 2021

Een half uur te laat en het eten was bijna koud.

Glenn
3 dezembro 2021

Prima en wat je mag verwachten van een Cafetaria.

Martijn
3 dezembro 2021

Snelle service Eten is prima

Meijer
2 dezembro 2021

Gewoon lekker. Perfect gebakken. Niets te klagen.

R.
28 novembro 2021

Super handig via de site en snel bezorgd

Mk
28 novembro 2021

Top service!

A. Bijlaar
27 novembro 2021

Goed en lekker eten. Jammer dat de bestelde frikandel speciaal niet geleverd werd.

Angelique korndewal
26 novembro 2021

Onze patat was helaas niet warm meer dat zijn wij niet gewend van jullie

Arnold Doppenberg
13 novembro 2021

Patat, frikadel en croket lauw, jammer.

N
12 novembro 2021

Helaas was zo'n beetje alles koud...

Miranda
3 novembro 2021
A van loenen
31 outubro 2021

We hopen dat het de volgende keer wel wat warmer is.De patat en het vlees was niet echt warm. De bezorger was prima hoor

G. H. Boer
31 outubro 2021

Heerlijk!!!!

Wolvers
26 outubro 2021

Fijn dat er zo snel werd bezorgd!

Joram
19 outubro 2021

Snel bezorgd, sauzen mooi apart verpakt! Lekkere friet en snacks. Top!

Luuk
18 outubro 2021

Geen saus bij mijn friet stoofvlees, het staat wel beschreven bij de bestelling

René Bruins
18 outubro 2021
Anoniem
8 outubro 2021

Normaal gesproken goed eten. Vandaag dramatisch

Schuurman
6 outubro 2021

Uitstekend eten Helaas het broodje warmvlees door de heel e tas heen Zeker een aanrader

Margriet
1 outubro 2021

Het was heerlijk echte hamburgers met gebakken uien en champignons.

Nathalie
27 setembro 2021

De bezorger had het eten verderop in de straat bezorgd. Gelukkig zag de buurvrouw het op tijd en had ze mijn telefoonnummer om me in te lichten, anders had ik nu nog zitten wachten. Met het eten was niks mis, prima kwaliteit.

Anoniem
25 setembro 2021

Was super goed

Miriam
18 setembro 2021

Snelle service! Zoals gewoonlijk prima kwaliteit!

Anoniem
11 setembro 2021

Het eten was echt super lekker voor herhaling vatbaar 👍

Anoniem
10 setembro 2021
Jolanda
10 setembro 2021

Eten is altijd lekker! Jammer dat de bezorging een uur moet duren.

Nathalie
8 setembro 2021

Prima service, op tijd geleverd, was niet door elkaar gehusseld ondanks dat het op de fiets kwam, vriendelijke bezorgservice en heerlijk gegeten. Ga zo door!

A. Kruithof
3 setembro 2021

You get what you want.

Angela
31 agosto 2021

Hamburger was rauw dus die weg kunnen gooien en voor 4 pers patat was ook krap aan

Lanting
27 agosto 2021

Heerlijk gegeten met z'n allen bezorging was ook super goed en was nog goed warm

Heijnen
26 agosto 2021

Super goed bezorgd en heerlijk gegeten met het gezin dikke pluim voor jullie

Anoniem
26 agosto 2021

Top cafetaria! Heerlijk eten, goed warm bij bezorging, uitgebreid assortiment. Voor ons geen andere zaak dan 't Hoekje! Ga zo door!

John
23 agosto 2021

Zeer snelle levering binnen 30 minuten. Eten prima kwaliteit maar is wel aan de prijs mn. 1 bakje uien voor 1,50 euro

Jelle hovens
21 agosto 2021

Slappe kroketten, flauwe patat. Heel weinig saus bij de catamaran. Het viel weer tegen..

Peter van Leeuwen
12 agosto 2021

Lekkere spicy kippenpootjes. Goed prijs/kwaliteit verhouding. Mooi op tijd bezorgd.

Jager
11 agosto 2021

Wel weinig friet, frikandellen speciaal geplet, kaassouffle niet knapperig en kroket ook helemaal geplet en koud.

N. Kleijer
4 agosto 2021
Vedder
31 julho 2021

Hamburger was heerlijk

Christa
30 julho 2021

Top kwaliteit!

Guido
10 julho 2021

Super weer: goede kwaliteit eten en het was er ook weer super snel!

Yvonne van Middendorp
7 julho 2021

Ga zo door ! Goed bezig !

marijke eisma
18 junho 2021

Producten waren niet goed gebakken

Benschop
11 junho 2021

Jammer dat er geen sla op zat.

Cornelissen
11 junho 2021

Vraag om harder gebakken, en krijg slappe patat.

Lisa
9 junho 2021

Snelle bezorging, geweldige bezorger en lekker eten

Joost Vastenburg
5 junho 2021

tt lekker

Anoniem
1 junho 2021

Heerlijke friet en snacks, goed gebakken en warm en snel geleverd, top!

Pauline nagtegaal
27 maio 2021

De uitsmijter was heerlijk, echt een aanrader om vaker te bestellen

GvV
24 maio 2021

Mooi op tijd de bestelling geleverd. Helaas ontbrak er 1 onderdeel. Advies is om de bestelling door 2 verschillende personen te laten controleren.

Spierenburg
24 maio 2021

De bestelling was keurig op En het was allemaal nog heerlijk warm Ook de kwaliteit was perfect

Doppenberg
24 maio 2021

Wij kunnen geen verbeterpunten verzinnen. Uitstekend cafetaria met goed personeel.

Jeffrey
24 maio 2021

Saus apart in kleine bakjes, niet in verhouding met de hoeveelheid friet. Friet Amerika met erg droog vlees, enkel friet met pulled pork en Klein bakje BBQ saus, geen koolsalade o.i.d. Bezorging goed, alleen 40 minuten eerder dan per e-mail aangegeven.

Rene Bruins
23 maio 2021
Marie
21 maio 2021
...
20 maio 2021
D.W
14 maio 2021
Rudi
4 maio 2021

Bij de keuze van het tijdstip koos ik om 17.30 voor "zo snel mogelijk". Ik kon ook kiezen voor 18.15. Uiteindelijk werd het 18.35. Jammer

Prins
1 maio 2021
Ingrid
30 abril 2021
Wijnand
28 abril 2021

Niet heet en te laat bezorgd.

Van den Berg
27 abril 2021

Prima eten netjes bezorgd alleen wat vreemd is 0,10 euro voor een plastictasje betalen als het in een papierentas geleverd wordt?

Leusink
26 abril 2021

Eten was koud doordat er een verkeerd nummer op de bon was geschreven en de bezorger het niet kon vinden daardoor. Ook klopte de bestelling niet!

Ingrid
21 abril 2021
Koelewijn
20 abril 2021

Goede kwaliteit, goed warm afgeleverd en goed verpakt (alle sauzen in aparte bakjes).

New York Pizza Nijkerk
6 abril 2021

Dankjewel!

Gert
3 abril 2021

Goede service. En heerlijk eten.

04962YIR
26 março 2021

1 uur en 45 minuten wachten op je eten en dan is het niet eens heet.... Als je de drukte niet aankunt neem dan minder bestellingen aan of vermeld vooraf de tijden op de website. Vet is aan vervanging toe en dat proef je. Echt jammer want dit was vroeger de beste cafetaria van Nijkerk. Bezorger was overigens wel heel vriendelijk.

Marian
20 março 2021

Snel bezorgd en heerlijk gegeten..super tevreden 😋

Vera
20 março 2021

Eten was nog lauw, was erg jammer

Joram
8 março 2021

Prima service en snacks warm geleverd. Saus in bakjes apart erg fijn! 👍 Bezorging duurde wel langer dan beloofd werd.

R. van Goor
6 fevereiro 2021

Bezorging was een half uur later dan aangevraagd. Hierover is niet gecommuniceerd. De kroket was geplet en verpulverd. Niet eetbaar meer.

Vincent
6 fevereiro 2021

- Bezorging was 35 minuten te laat. - Friet was slap. - Stoofvlees zat weinig smaak aan. - Frikandel XL was wel lekker. Kleine tip: De friet zelf zat in papieren zakken, wat goed is. Maar wanneer je een warm product bezorgt is het niet handig om deze friet in papieren zakken dan weer in een afgesloten plastic zak te stoppen, waardoor de friet alsnog nat en slap wordt.

Vos
5 fevereiro 2021

Bezorging was ruim voor de aangegeven tijd

Nathalie
3 fevereiro 2021

Goed geregeld, snelle bezorging en goed warm. Het sundae ijsje werd goedgekeurd door mijn dochter!

Mario
1 fevereiro 2021
Merel
29 janeiro 2021

snacks koud Patat kleffe bende

Onbekend
23 janeiro 2021

Patat was slap, het eten was helaas niet heet meer.

Anneke Bloemendal
22 janeiro 2021

Goede site, veel keus en vlotte bezorging door vriendelijke medewerker! Grote portie met heerlijke saté, friet, slaatje en saus!

bunt
17 janeiro 2021
Rene
16 janeiro 2021
Theo Vedder
9 janeiro 2021

Alles gewoon super geregeld. Heb vanavond heerlijk gegeten👌🏼

Anoniem
6 janeiro 2021
Julia
2 janeiro 2020

Goed: -lage bezorgkosten -communicatie (mail bevestiging bestelling, mail bezorgtijd) - beleefde bezorger - bestelling was goed op temperatuur en goed verpakt. Suggesties ter verbetering: - ik kon om 16.45 kiezen voor 'zo snel mogelijk' of 17.30 of later. Wij hadden trek, dus gekozen voor 'zo snel mogelijk'. Krijgen we de mail dat bezorgtijd 18.05 is. Dat was een teleurstelling. - Uiteindelijke bezorgtijd was 18.15. We zaten er echt op te wachten met drie jonge kids, dus ook dit was niet fijn. -> Kortom, beloof niet meer dan je waar kan maken. - Kroketten en bitterballen vonden wij te bleek.

Dennis Oertel
1 janeiro 2020

Was verbaasd over de kwaliteit, erg goed

Meerveld
31 dezembro 2020

Makkelijk bestellen en op tijd klaar goede service.

John
31 dezembro 2020

De vorige bestelling was 2 keer afgeschreven van mijn bankrekening en werd daar de hun op gewezen, afspraak was dat het teruggestort zou worden. Diverse keren gebeld maar wordt niet teruggebeld. Proberen om mijn bestelling dan tel door gegeven en zou het verrekend worden, dat kon niet. Kortom onbetrouwbaar en totaal klant onvriendelijk,uiteraard 26,00 weg. Dankje wel, daar ben je ruim 20 jaar klant. Zielig

Veldhuizen
30 dezembro 2020

Weinig satesaus in verhouding met de fritessaus bij de friet. Ham-kaas soufflé besteld met pindasaus maar die kwam zonder saus. Patat redelijk bleek en slap

Visser
29 dezembro 2020

Heeel slecht!!!! Ik bestel om tien voor half 5 eten.. zet dit op zsm.. om half 6 nog geen eten.. toen maar gebeld, kregen we te horen dat het nog steeds niet klaar was. Is het pas om tien over 6 bezorgd.. .. der kon met moeite sorry vanaf!! Echt een slechte zaak!! Was de eerste maar ook zeker de laatste keer dat ik hier bestel!!

Pauline Nagtegaal
29 dezembro 2020

Miste de saus over de patat, dit had ik met het bestellen aangevinkt

DW
24 dezembro 2020

Kwaliteit altijd goed en bezorging netjes op tijd

Priscilla
22 dezembro 2020

eten was lauw bijna koud toen het aankwam vind ik wel erg jammer

Gerards
19 dezembro 2020

Alles goed

Vera hoekstra
19 dezembro 2020

Leek net op de bezorger het tasje had laten vallen, alles was kapot de bakjes en alle saus lag er overal uit. Bakje pindasaus was open, echt balen. Aan de sausen hebben we niks aan gehad. Op de sausen na was de rest lekker zoals altijd.

Cisca
18 dezembro 2020

Eten kwam precies op de afgesproken tijd en smaakte heerlijk!

Femke
17 dezembro 2020

Prima verder, jammer dat er geen zout op de patatjes zat, graag zou ik ook de berenklauw menu graag zien op jullie site :)

Stevie heek
16 dezembro 2020

Was heerlijk en goed geregeld

A.Doppenberg
13 dezembro 2020

Hallo, lekker makkelijk online bestelling gedaan en netjes op tijd gebracht, zoals voorheen. Alles lekker warm en goed ingepakt zelfs het ijs mmmm. Tot de volgende keer Alex en medewerkers, top.

Kas
27 novembro 2020

Broodje warm vlees was heerlijk. Lekker veel champignons.

Rene
26 novembro 2020

Bijna een Half uur later dan afgesproken, dat kan die jongen op zijn bezorg fiets ook weinig aan doen, maar ondanks de warmte box is het toch op het randje, misschien toch met jullie update op mijn email even aangeven dat het later wordt of beter de besteltijden coördineren. D a n blijft allvior iedereen goed op temperatuur, is wel zo lekker

Guido
16 novembro 2020

Perfect, zoals altijd. Beste cafetaria van Nijkerk. Bezorgd binnen 5 minuten van de aangegeven tijd.

Flikweert
12 novembro 2020

Leuke bezorgster! :)

Henk
8 novembro 2020

Kwaliteit prima. Bestelling 15 minuten later dan het tijdstip wat in de mail bevestigd was.

J Spanjer
3 novembro 2020

de kroket was helemaal geexplodeerd en er zat geen salpicon meer in. Rest was wel goed. Jammer.

Debbie
1 novembro 2020

Het was prima, zoals altijd

Danny
21 outubro 2020

Prima, patat was wat aan de koude kant

Miriam
10 outubro 2020
Pauline nagtegaal
8 outubro 2020

bij bestelling aangegeven dat de patat zacht gebakken moest zijn, echter bleek dat de patat meerdendeel te hard te zijn.

Ger
11 setembro 2020

Snel en lekker warm geleverd .

Doppenberg
6 setembro 2020

Alles netjes en op tijd afgeleverd. Petje af voor bezorgers die toch door weer en wind moeten bezorgen 👍

Klaas
14 agosto 2020

Correcte levering en prima kwaliteit.

Bouma
12 agosto 2020

Bestelling online gedaan en laten bezorgen op csmperpark. Via de mail ontvang je status van de bestelling. Bleef je goed op de hoogte. En het eten was heerlijk en hebben ervan genoten!

Barbara
30 julho 2020

Sausbakje en eten met saus lagen op z’n kant waardoor er meer saus in de zak zat dan in de bakjes. De satesaus is hier altijd super lekker!!! Ben het nog niet lekkerder tegengekomen in Nijkerk. Wel jammer dat ze nog steeds eur 0,25 voor een jDeal transactie rekenen terwijl dit per wet (PSDII) verboden is.

A. Kruithof
27 junho 2020

Niks mis mee.

Dinie
20 junho 2020
Louise
14 junho 2020

Eten was prima. Sommige Snacks waren erg droog en lauw, niet helemaal warm meer. Droge zal wel door de combi van saus en temperatuur komen denk ik.. Patat was wel erg lekker en op goed temperatuur. Qua bezorging zijn er wel wat verbeterpunten. Snacks met saus waren helemaal in elkaar verfrommeld als er iets op had gestaan. Patat met saus lag ook door het zakje heen. Duurde wat langer maar dat is nog wel te begrijpen gezien de huidige thuisbezorg drukte!

Wout van Middendorp
11 junho 2020

Uitstekende kwaliteit en correcte bezorging op het afgesproken tijdstip. Ga zo door !

Ed
8 junho 2020

De friet is op zich goed, waar ik me wel weer steeds over verbaas is de plastic tas die gebruikt wordt. Mijn patat is na de bezorging best wel vochtig geworden en zompig. Met een papieren tasje gebeurd dat niet. Er is wel een optie om extra doorgebakken, maar daar is tot nu toe nooit gehoor aan gebracht. Ook is de hoeveelheid pindasaus bij een patat oorlog wel bar weinig in vergelijking met de mayo...

Babs
7 junho 2020

Normaal altijd heerlijk eten! Maar nu deze ene keer was het eten niet warm genoeg. Niet gebeld met de zaak dus ze konden het niet aanpassen (we hadden trek). De saté saus hier is de lekkerste van Nijkerk.

Henk
3 junho 2020

Kwart voor 6 besteld en om 8 u geleverd ! Duurt veel te lang ! communicatie kan gewoon beter dan weet je waar je aan toe bent het eten is verder van prima kwaliteit

Blom-Dijkstra
3 junho 2020

Eten smaakte goed alleen wel erg lang wachten bezorging!

Petra
2 junho 2020

Het eten was goed maar de bezorging duurde veel te lang dus besloten om na 1 uur het toch maar op te halen. Het was wel 2 de pinksterdag

Yvonne van Middendorp
23 maio 2020

Uitstekend, ga zo door !!

Dhr. Luitjes
20 maio 2020

De bestel ophaaltijd was 20:30 . Super dat er tegen 20:30 gebakken is . ( niet meteen bij bestelling ) Kon de patat en snack warm meenemen . Prima .

Rene
17 maio 2020
van Middendorp
11 maio 2020

De bezorgster was bijna een half uur te vroeg (reden onbekend) en de kwaliteit van het eten was een stuk minder dan de vorige keer. Jammer.

Michelle
6 maio 2020

Eten was lauw tot koud

Wout van Middendorp
4 maio 2020

Vriendelijke en correcte bezorging. De gekozen producten waren van een perfecte kwaliteit. Volgens ons kon/kan het niet beter. Ga zo door.

Arjan
4 maio 2020

Netjes optijd geleverd, alles compleet en lekker gegeten.

Gerard
30 abril 2020

Kwaliteit en smaak goed echter nadat ik gebeld was of bestelling kwartier eerder mocht toch op afgesproken tijd geleverd. Daardoor niet alles meer echt warm.

Michiel
29 abril 2020
Nicolas
29 abril 2020

Top bedrijf echt! Vertrouwbaar en altijd lekker

Henk Koster
26 abril 2020

Prima op tijd bezorgt

Anoniem
24 abril 2020

Super snel bezorgd! En lekker

De Haan
23 abril 2020
Anoniem
21 abril 2020

Perfect! Goed warm, heerlijk eten. Echt een aanrader om bij deze zaak te bestellen. Leuk en vriendelijk personeel en heerlijk eten! Wij komen hier zeker weer.

W de haan
20 abril 2020

Echt super. Op tijd geleverd. En wat we besteld hadden was goed. Iedereen vond het lekker.

Elza Bakker
20 abril 2020

Bij de eerste bestelling gaf het systeem aan dat de betaling niet goed was gegaan. De tweede keer ging de betaling wel goed. Maar helaas werd er wel 2 keer afgeschreven. Meteen gebeld, het zou geregeld worden. Dat is dus nog steeds niet gebeurd.

Alijda
20 abril 2020

Héérlijk

Motshagen
18 abril 2020

Netjes op tijd en keurig nette bezorger. Erg lekker was het ook

Wallbrink
11 abril 2020

Mooi op tijd bezorgd. Was heerlijk. Ik zal andere het ook zeker aanraden

Ger
10 abril 2020

Goede kwaliteit, snel gebracht dus nog lekker warm. Keep up the good work!

Kim
10 abril 2020

Patat was goed. Te weinig saus en ontzettend waterige satesaus. Broodje hamburger was ontzettend klef en de shoarmarol was bijna niet gevuld. Normaal bestellen we bij een andere snackbar en daar is die veel gevulder.

Linda
5 abril 2020

Prima geregeld

Henk en Bea
4 abril 2020

Erg jammer dat de kip niet pikant was en het bakje 80% gevuld was met patat dus erg weinig vlees en groente, ook de kroket was niet goed gebakken te zacht viel uit elkaar.

Anouk
27 março 2020

Het eten was van goede kwaliteit. Tevens was de bezorgster vriendelijk en hield rekening met de 1,5 meter afstand, de tas stond voor de deur waar ik het eten uit kon pakken, toen ik de deur dicht deed pakte de bezorgster pas de tas terug. Erg netjes!

Jan Van Kesteren
26 março 2020

Goed geholpen

Vera
8 março 2020

Ik misten een AA bij mijn bezorging, er word wel vaker drinken vergeten al 2 keer gehad bij een mijn milkshake. gelukkig kwam er een andere bezorger me vergeten AA brengen en hoefde ik niet weer te bellen. Mijn sate kroket zat helemaal plat gedrukt in het plasic bakje met me bami schijf er boven op, de combinatie was niet lekker, het kindermenu lag ook helemaal door elkaar en het was een natte boel. Volgende keer beter!

Nicolas
28 fevereiro 2020
Rene
4 janeiro 2020
Jens
3 janeiro 2020

- Bezorging was prima, e.g. op tijd en vriendelijk. - Patat, kip nuggets en frikandel waren ok. - Bitterballen waren zacht en half uit elkaar gevallen. - Saterollen waren aan een kant zacht. - Shoarmarol was ook aan een kant zacht. Geen idee of het bereiden of bezorgen er voor heeft gezorgd dat een aantal snacks zacht waren geworden, maar het was niet zoals het normaal gesproken hoort te zijn. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

Kroket
2 janeiro 2020

Was lekker.

alex
16 dezembro 2019

vind het wel jammer dat er bij afreken via ideal ineens 25 cent bij komt voor gebruik ideal (kan niet meer anders)en ook nog eens 10 cent voor plastic tasje, dat laatste mag van mij ook papier zijn hoor (liever zelfs)

S. de Heus
6 dezembro 2019

Hier al vaker wat besteld, en eigenlijk tot nu toe weinig problemen. Wel eten wij meestal pas om 19:00 uur waardoor de drukte voorbij is en de bezorging eigenlijk altijd op tijd is. Ook deze keer netjes op tijd zelfs iets eerder als verwacht. Bezorger (Jochem) is netjes en beleefd. Top service !

Rene Bruins
1 dezembro 2019
Cisca
11 novembro 2019

We hadden een hele groep kinderen te eten voor Sint Maarten en vooraf via messenger snel en duidelijk contact gehad. Uiteindelijke bestelling ging makkelijk en exact op afgesproken tijdstip afgeleverd.

cc
7 novembro 2019
Majoor
3 novembro 2019

Heb 45min moeten wachten

cc
31 outubro 2019
cc
22 outubro 2019
Rene
13 outubro 2019
de Heus
12 outubro 2019

Mooi op tijd en lekker gegeten 👍🏻

Natasja
12 outubro 2019

Jammer dat we om 16.59 uur bestellen voor de bezorg van 18.15 uur, en dat je dan gelijk een bericht ontvangt dat de bezorging om 18.20 uur wordt. (een "overleg-telefoontje" is klantvriendelijker, we bestellen op tijd vanwege verplichtingen) Werkelijke bezorgtijd is 18.25 uur. Kwaliteit is zoals we gewend zijn bij jullie. Super !!!

bi
20 setembro 2019
bi
16 setembro 2019
Natasja
15 setembro 2019

De bestelde soep was omgevallen in de zak, waardoor de bekers voor de helft leeg waren.

Hdm
14 setembro 2019

Genoeg keus en altijd goed te eten!

Rene Bruins
14 setembro 2019
Barbara
26 agosto 2019

Erg lekker en snel geleverd! Stoofvlees is ook een aanrader.

Danique
26 agosto 2019

Goede service. Top openingstijden. Lekker eten

Bert
24 agosto 2019

Uw klant gebruikt een vals email adres. Gelieve geen bestellingen meer aan te nemen via albert2@gmail.com en uw klant erop te wijzen dat hij zijn correct email adres dient te gebruiken. U kan een email verificatie uitvoeren om dit in de toekomst te vermijden !!!

Dusschoten
21 agosto 2019

Het eten was veel te zout

Carolien
19 agosto 2019

Netjes op tijd, en super lekker eten!

piet
13 agosto 2019

alles was goed en lekker

piet
9 agosto 2019

was goed en warm. alleen de pinda saus had iets meer mogen wezen. Maar veder was alles goed.

anita mensink
4 agosto 2019

Prima!!

M Suijk
2 agosto 2019

Prima in orde.

Barbara
30 julho 2019

zeer lekkere friet en snacks, vriendelijke mensen, snelle bezorging

Rene
25 julho 2019
Jansen
8 julho 2019

De bezorger had geen geld bij zich en de kip was taai en de frikandellen hadden te lang in het gezeten beetje jammer weer weer niet of we nog wel weet keer bestellen want er is altijd wel wat bij hun

Danny
6 julho 2019

Ruim van tevoren besteld, bijna 20 minuten te laat geleverd.

W—
28 junho 2019

Patat smaakt niet lekker. Frisdrank vergeten, saus vergeten. Bezorger belt zijn baas wordt gewoon niet opgenomen. Laatste keer!

Bouwmeester
5 junho 2019
vd Berg
3 junho 2019
Onbekend
2 junho 2019

Was super lekker van ons een 10 bezorger was op tijd. Al het eten was nog warm.

Maarten
1 junho 2019
Edwin
31 maio 2019

Echt slecht had twee dobben kroketten besteld maar die zagen eruit alsof ze zelf hier heen zijn komen lopen patat was al bijna koud de kipnuggets waren klef en nat en bikna koud overal slecht

Van Amstel
26 maio 2019

Prima service en goede kwaliteit!

Marjan
5 maio 2019

Fijn om via de website te bestellen en bezorgen. Bezorging is keurig en wordt goed aangegeven met tijdstip, en eten was lekker warm en lekker..erg tevreden

Bogert
22 abril 2019

Het lijkt wel of de gehele bestelling er gewoon ingegooid was. Doos met extra broodje warm vlees lag onder in de plastic tas. De grote frikandel speciaal was uit de zak geschoven en lag op het warm vlees. Wat een bende en schandalig als je voor ong 27,00 euro besteld. Slechter afleveren.kam gewoon.niwt

p nagtegaal
4 abril 2019

saus en de patat lag meer naast het bakje dan in het bakje. Hamburger was niet lekker. De eerste bezorger was neet erg vriendelijk meer chagarijnig. Douwde de bestelling in mijn handen en ging er vandoor

Wesley
1 abril 2019
Maaike
31 março 2019

De bestelling was een half uur te laat en koud

Albert Lee
30 março 2019

i never ordered there. email theft/abuse

Marja
22 março 2019

We hadden een bestelling gedaan met bezorgtijd 17.30..Onze bestelling was keurig op tijd (en lekker warm) Erg tevreden!

gerards
21 março 2019

Goed Lekker en snel .. Geen opmerkingen alles was perfect.

Max
20 março 2019
Gastouder de Regenboog
12 março 2019

We hebben gesmuld met elkaar van overheerlijke patat met frikandellen. Het was lekker warm en goed verpakt!

esther
7 março 2019

het eten was perfect zoals atlijd ik ben zeer tevreden.

H van Doornik
17 fevereiro 2019

Lange wachttijd.

Tim Nijhoff
17 fevereiro 2019

Soep en de patat waren niet lekker frikandel zat rare smaak aan heb meteen weggegooid zijn we niet van jullie gewent

willem
14 fevereiro 2019

prima service, voor de bezorgers zou een scooter beter zijn.

Tim
12 fevereiro 2019
Remy
31 janeiro 2019
Edwin
23 janeiro 2019

Was gewoon top en genieten! We werden keurig op de hoogte gehouden m.b.t. levering. En het was nog kraakvers ook. Heerlijk

Anoniem
16 janeiro 2019

Niets op aan te merken. Goede kwaliteit, eten bij levering goed op temperatuur, geen slappe patat... Helemaal prima.

Anoniem
7 janeiro 2019

Bezorging was prima binnen de tijd . Verder eten niet erg hoge kwaliteit , broodje warm vlees was naar mijn mening geen broodje warm vlees maar stukjes aan gebrand hard vlees erg smerig . De patat was slap en de saus waar je voor betaald was erg karig. Kortom niet voor herhaling vatbaar

willem
5 janeiro 2019

eten was goed wel beetje afgekoeld, maar ja dat kan gebeuren als de bezorger ook nog een heel stuk moet fietsen. waarom geen scooters?

Tim
19 dezembro 2018

Was niet echt heel lekker harde patat en bakje was kapot en te weinig saus voor een catamaran

Tim
5 dezembro 2018
Wesley
3 dezembro 2018
Willemijn
28 novembro 2018

Eten was erg koud. Kregen e-mail dat om 19.08 de bezorger onderweg was en om 19.22 ps het eten hier. Terwijl we op 5 minuten fietsafstand wonen. Jammer! Hierdoor het eten niet opgegeten.

Jonah
18 novembro 2018

We misten een bakje satesaus, broodjes voor kroket en de patat was heel slap en niet lekker! Uiteindelijk ik opgebeld gingen jullie ontkennen dat jullie een thuisbezorg service hadden en jullie hingen gelijk op.. Slechte zaak die niet met klanten om kan gaan en niet de bestelling goed doorneemt. .

Nijhoff
13 novembro 2018
Nijhott
25 outubro 2018

Patat was veeel te doorbakken graag volgendekeer niet meer doen

Remco
16 outubro 2018

Bezorging precies op tijd. Zeer netjes. Ook goede patat en grote porties in een familiezak.

Nijhoff
14 outubro 2018
p nagtegaal
26 setembro 2018

werd 20 min later bezorgd dan de tijd dat ik doorkreeg, wanneer het bezorgd zou worden. Het eten is verder van goede kwaliteit

Tim
24 agosto 2018

Het was niet te eten de soep was te dik je lepel stond recht overheid in je kom de karbonade was veel te droog en catamaran was een frikandel vergeten en saus was ook heel weinig daar betaal je zoveel geld voor voor troep wat bniet te eten is voor ons geen hoekje meer

Nick
16 agosto 2018

aardige bezorger en lekker eten

Bart
11 agosto 2018
Guido
7 agosto 2018

Ik heb nu al een paar keer besteld hier, en telkens weer is het helemaal top! Lekkere en originele snacks, telkens eerder bezorgd dan aangegeven. Helemaal super! Broodje pulled pork is een echte aanrader!